Je ogen uitkijken, nieuwsgierig blijven én op zoek blijven naar kansen en /of nieuwe uitdagingen.
Hoe nieuwsgierig bent u? Ziet u kansen of beren op de weg wanneer u een nieuwe uitdaging aangaat?

U dacht mogelijk aan bierdoppen bij het lezen van de titel in combinatie met onderstaande afbeelding. Heerlijk bij een bbq met dat fijne geluid van het openen van een koude ‘goudgele’ rakker!  Die smaken wel het beste wanneer het ‘voor de wind’ gaat én je niet verrast wordt tijdens het ondernemen.

Als ondernemer is het van belang om flexibel te zijn en niet verrast te worden.  Het meebewegen in periode van goede tijden én ook in tijden van economische tegenslag is een (ondernemers)kunst op zich.

Laat je hierbij niet verrassen en blijf uit je ‘doppen’ kijken en gebruik  daarbij al je zintuigen.
Door nieuwsgierig te zijn én blijven, blijf je als één van de eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, kansen en ook zeker bedreigingen. Blijf nieuwsgierig door vragen te stellen bij leveranciers, klanten, concullega’s én blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen door het lezen van vakliteratuur of het volgen van opleidingen / cursussen.

Ik blijf ook nieuwsgierig door vragen te blijven stellen én door te vragen wanneer het antwoord mij niet duidelijk is. Stel je open voor nieuwe ontmoetingen want mogelijk leidt dit tot nieuwe kansen.  Komende week beleef ik en nieuwe ervaring bij Greenlink met een bezoek aan een aantal leveranciers in italië. Een bezoek uit nieuwsgierigheid én interesse.

Na een bliksembezoek aan Italië wacht een mooie (zomer)vakantie met nieuwe uitdagingen vanaf september. De nieuwe uitdagingen blijven naast de werkzaamheden bij Greenlink want daar liggen nog voldoende kansen en uitdagingen.
Bent u nieuwsgierig naar mijn bliksembezoek aan Italië? Laat een reactie achter en ik informeer u met plezier.

Martijn van der Maat
controller
Greenlink B.V.

Kijk eens uit je doppen!

 

Vacature verkoopmedewerker